
Sådan kan E-sport-spillere oppe din virksomhed
Annonce
Det er efterhånden ganske få mennesker der ikke hørt om begrebet e-sport. Men, hvis du dog er en af dem der alligevel har formået at undgå at høre om det, så kan du her i artiklen læse mere om hvad det er, og hvorfor det kan være relevant for dig og din virksomhed.
Hvad er E-sport?
Kort fortalt, så er e-sport computerspil, men på et professionelt eller konkurrenceplan. Du har måske overværet nogle kampe i fjernsynet, hvor en masse mødes for at spille computer, og der heppes iblandt publikum. Dét er e-sport. Vi har vores danske hold Astralis, som spiller Counterstrike på et utrolig højt niveau, som du måske har stiftet lidt bekendtskab med, eller blot har læst lidt om. Herinde på siden fokuserer vi på kodning, og hvordan du egentlig opbygger en hjemmeside, men når hjemmesiden er opbygget, så er du bestemt ikke færdig. Alt efter hvad du ønsker at bruge hjemmesiden til selvfølgelig, så skal du finde ud af hvordan du bedst muligt markedsføre det produkt du ønsker at sælge. Her kan Esports marketing være et udmærket bud. Men hvordan og hvorfor bør du overveje E-sport marketing?
Her er fordelene
Du kan tage et kig forbi Loggershut og finde diverse influencere som begiver sig indenfor E-sportens verden. De mange forskellige E-sportspillere har ofte e-mailadresser der bliver spammet, og derfor er det ikke sikkert at du har mulighed for at skille dig ud, eller at de overhovedet bemærker dig. Netop derfor er loggershut til, så du kan komme i kontakt med dem du ønsker at lave en aftale med. E-sports marketing er blevet enormt populært, fordi flere og flere følger med i denne verden. Mange af disse spillere har derfor en stor befolkningsgruppe som følger med i hvad de laver, og det er netop lige det din virksomhed kan have godt af. Ønsker ud flere besøgende til din hjemmeside, så kan det være smart at få E-sport spillere til at promovere nogle af dine produkter. Når først du har fået kontakt til den pågældende spiller, så er næste skridt at fortælle hvad du gerne vil tilbyde, og hvad du gerne vil have retur. Når begge er enige, så kan i fuldføre aftalen og så har du dig noget esport marketing, og tro os, det vil du bestemt ikke være ked af!